czwartek, 2 maja 2013

HOT HAT!!



Twierdzenie, że kapelusze są zarezerwowane tylko dla mężczyzn odeszło do lamusa z tego co pamiętam z lekcji historii, w latach 20. Jednak kształt ulega zmianie.Szczególną karierę od pewnego czasu robi fedora - zwykle filcowy kapelusz z wklęsłą fałdą wzdłuż główki, z szerokim rondem jak w kapeluszu na plaże, jednak głóka kapelusza jest typowo męska.
Bawimy się modą i zabieramy mężczyzną wszytko, garnitury, spodnie no i teraz kapelusze...

Kapelusz w stylizacji nie wymaga wiele. Poza zadbanymi włosami wystarczy nam tak na prawdę zwykły tshert i jeansy. On robi swoje. W połączeniu z miejskim stylem dodaje nam nonszalancji.
Mogłabym wyliczać z czym wygląda dobrze,ale tak na prawdę nie widzę tutaj ograniczenia. Mnie najbardziej intryguje połączeniue boho; kapelusz z etniczną tasiemką, sukienka, sandały i torebka z frędzlami. Tak, że czekam na lato.

Jest też jedna ważna żecz która jeszcze bardziej pozwala mi się cieszyć z mody na kapelusze. Po prostu , w końcu jest cos co będzie chroniło moje włosy w ciepłe dni bez kompromisu ochrona włosów i byle jakie nakrycien głowy, czy zniszczone włosy po lecie.








10 komentarzy:

  1. ładne zdjęcie ;)


    zapraszam


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdj! Sama ostatnio kupiłam kapelusz! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham kapelusze, potrafią zmienić każdy outfit :) Wybrałaś świetne zdjęcia <3
    OASAP.COM GIVEAWAY!

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe jak ja bym wyglądała..:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kapelusze, niestety tylko na zdjęciach i innych ludziach. Ja, ku swojej rozpaczy, w kapeluszu nie wyglądam tak dobrze jakbym sobie życzyła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zdjęcia, obserwujemy się nawzajem?

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdjęcia!!

    zapraszam ..

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wystąpił błąd w tym gadżecie.