niedziela, 10 marca 2013

WIETRZENIE SZAFY - BLUE CITY- 8 MARCA


Od 2 tygodni byłam nieobecna, teraz możecie zobaczyć gdzie byłam gdy mnie nie było. Pierwsza edycja Wietrzenia Szafy była moim debiutem organizatorskim. Dużo stresu, ale nadszedł ten dzień i długo będę go wspominać. Przez ostatnie kilka dni właściwie mieszałam w Blue City. Siedziałam do północy i przychodziłam rano przed klientami centrum handlowego. Imprezę, która 12h spędziłam z gorączką i ciężko było mi się skupić, ale jakoś dałam radę i do domu nie wróciłam padnięta,a nabuzowana i z poczuciem satysfakcji.
Noc wcześniej ze stresu i choroby spałam ledwie 3h. Chyba wszyscy do samej 10:00 zawisnęliśmy się  'a co jak ludzie nie przyjdą'. Zmora chyba, każdego organizatora imprez.Jednak zaskoczyliście mnie. Od rana pierwsza tura wystawców, w godzinach popołudniowych lekki zastój, ale po 18:00 istne szaleństwo i tak do samego końca.
Myślę, że dużym plusem za organizacji swapu w takim miejscu są klienci centrum handlowego, którzy po całym tygodniu przyszli tu nastawieni na zakup.
Podsumowując, cel został osiągnięty, szafa wywietrzona i teraz tylko do przodu. Czekamy na 2 edycję ;)
















8 komentarzy:

  1. Very nice pictures


    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że się udało :) Zdjęcia potwierdzają Twoje słowa, że był ruch :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w mieście SWAP szykuje się w najbliższy weekend. Mam nadzieje, że też będzie super!
    Zapraszam do mnie ;)
    blond-yasmin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice


    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. it's looking like a great day with wonderful items!

    OdpowiedzUsuń
  6. Organizatorka pierwsza klasa. ;)

    OdpowiedzUsuń

Wystąpił błąd w tym gadżecie.