wtorek, 19 marca 2013

FASHION BLOGGER FEST - BLUE CITY


Ostatnio wszystkie posty obijają się o Blue City, co cóż ja się ostatnio obijam o Blue City. Jeszcze emocję nie opadły po Wietrzeniu Szafy, kilka godzin snu i wracam tam na Fashion Blogger Fest. Tym razem jako gość.
Druga edycja, niczym nas nie rozczarowała. Impreza broni się sama swoim poziomem. Nikt nie powie, ze to hałturzenie w centrum handlowym. Lula.pl postarała się,abyśmy zarówno nacieszyły oko jak i posłuchały co mają do powiedzenia który w temacie mody już osiągnęli sukces.
Osobiście raczej nie miewam wzorów, zwłaszcza wśród celebrytów. Chociaż Maja Sablewska jest blisko. Podoba mi się jej dystans. Z tego oto powodu na jej występ czekałam najbardziej.

Cała impreza była dla mnie jak zwykle fajną okazją do spotkania się z innymi blogerkami. Dziękuję!
Zobaczcie jak było ;))

























5 komentarzy:

  1. No no wyglądałaś świetnie :) ! Byłem w tamtym roku przypadkiem w Krakowie i było w Galerii coś organizowane, ale ja się na tym nie znam więc nie wiem co to dokładnie było (były topowe blogerki) :)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna fryzura ;)
    Zapraszam do mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądałaś! To spotkanie musiało być udane ;D

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo żałuję, że mnie tam nie było! :((

    OdpowiedzUsuń
  5. awesome photos! looks like so much fun x
    thefrillseekers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wystąpił błąd w tym gadżecie.