wtorek, 19 lutego 2013

WIETRZENIE SZAFY !




Która z nas nigdy nie kupuje pod wpływem impulsu, zawsze z głową robi zakupy na wyprzedażach ? Niestety ja nie.
Z zakupami jest już coraz lepiej. Staram się aby były bardziej przemyślane.
Co więc zrobić z pękającą szafą? Pierwsze co sięgamy po aparat i usiłujemy sprzedać swoje niepotrzebne rzeczy w internecie. Z tym bywa różnie. Bluzka kupiona za 100 zł, ubrana raz,ale jednak stwierdzam,że to nie to, na allegro wylicytowano ją 20 zł. Klnę i mówię sobie "Myśl jak kupujesz babo!''.
Są też ubrania 'już' nie w moim stylu lub już za małe. Tutaj nie jestem taka surowa. To normalna kolej rzeczy. W internecie sprzedawać już nie lubię, więc może popytam koleżanek czy by nie chciały.
A gdyby tak zebrać dużo takich 'koleżanek'? Zebrać koleżanki, które docenią nasze perełki które nierzadko oddajemy z bólem serca, mamy milion wspólnych tematów, plotkujemy, wymieniamy się łaszkami...jest bosko!
Sama uwielbiam SWAP party. Dlatego cieszę się z możliwości zorganizowania takiej imprezy jaką dostałam.

Co nas często zniechęca w takich imprezach? Ja mam takie trzy rzeczy: 1)straaaszny bałagan-nie mam ochoty grzebać w jakiś workach, czy walizkach 2) rzecz za rzecz-dla mnie nie każda rzecz ma taką samą wartość 3)niewymienione ubrania oddajemy do pck - boję się przynieść swoje fajne ubrania.
Zwracając na to uwagę, chcę aby na to spotkanie nikt nie bał się przychodzić.

 A co jeśli znajdziemy coś u kogoś,ale niestety nie możemy się dogadać. Ja już jestem zakochana w torebce od Kasi, ale jestem od niej szczuplejsza więc ona ma problem ze znalezieniem czegoś u mnie? Dajemy możliwość także sprzedaży swoich rzeczy.

Kochamy szperać, wyszukiwać cud-miód łaszki. Kochamy wyglądać pięknie. Dlatego poza całą ideą swapu chcę, żebyście wyszły z tej imprezy maksymalnie dopieszczone! Makijaż wykonany przez wizażystki z drogerii Douglas, Hebe, The body shop, może być ? A masaż dłoni? Porady dermokosmetyczki? Reszty już nie będę zdradzać. Mam nadzieję, że się widzimy !!

  Link do wydarzenia na Facebooku TU ;)



4 komentarze:

  1. Zapraszam do odwiedzenia naszego bloga http://lifestyletodayx.blogspot.com/
    Razem z przyjaciółką dopiero zaczynamy:)
    Obserwujemy ??
    ps. Bardzo podoba mi się Twój blog :) życzę powodzenia ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie ,że macie takie akcje u siebie. Mam 3 pudła ciuchów na wydanie ... Bardzo fajny blog . Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń

Wystąpił błąd w tym gadżecie.