sobota, 2 lutego 2013

SZAFA NA SZPILKACH - STYCZEŃ


Szafe na szpilkach już znacie. Jest to już kolejna edycja naszych zabaw w Blue City;) Tym razem wszystko było dla mnie zaskoczeniem. Myślałam, że wybieram się tylko na kolacje z dziewczynami, a tu taka niespodzianka. Przyszłam szara wyszłam kolorowa i dumna jak paw.
Jestem typem stękacza, który boi się nowości, wiecznie sądzi że to i tamto mu nie pasuje. Swoim nastawieniem zapewne nieco zdemotywowałam przemiłą i przeładną makijażystkę z drogerii hebe (pozdrawiam) która wpadała na pomysł pomalowania mi oka mocno i na niebiesko. Olaboga, a ja zawsze tylko brąz...

Jednak takie zmiany są bardzo miłe . Miłe jest końcowe zaskoczenie.
Następnie fryzjer Marco Aldany. Był to nowy punkt w Szafie na szpilkach, którego oczywiście też się bałam. Ja na co dzień noszę 3 fryzury, kucyk spięty prawie na czubku głowy, włosy rozpuszczone, bądź dobieranec...a tu loki, jak na komunii. Wyszło świetnie!
Ubrania...ten punk już znam, kiedyś już to robiłam;) W tej edycji byłam wyjątkowo zadowolona z mojej stylizacji. New Yorker ma bardzo fajne propozycję w tym sezonie. Ja upodobałam sobie najbardziej te biało, srebne, a głownie te spodnie które widzicie na zdjęciach poniżej.

Miałyśmy do dyspozycji także asortyment sklepu Centro. Ja akurat na sobie miałam buty z NY,a torebka była moja. Mimo to, lubię bardzo ten sklep, można znaleźć w nim na prawdę cudne buty w cenach które dosłownie 'urywają głowę ! Ja dla siebie wybrałam koturny nad którymi pastwiłam się już jakiś czas i śliczną bordową torebkę,ale to pokaże wam kiedy indziej ;)





































9 komentarzy:

  1. ładnie CI w takim makijażu, no ale ładnemu we wszystkim ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę, że mogłaś w tym uczestniczyć!

    Zapraszam do siebie i do obserwowania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcie. Wszyscy na zdjęciach wyglądają cudownie <3 a w ogóle co do zdjęć one są rewelacyjne :*

    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna jakość zdjęć.

    http://wow-chris-wow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe zdjęcia! :)

    ZAPRASZAM: www.dripfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra jakość zdjęć!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Great pics you are very beautiful :)

    Http://Fashioneiric.Blogspot.Com

    Coline !

    OdpowiedzUsuń

Wystąpił błąd w tym gadżecie.