niedziela, 6 stycznia 2013

NAWAJO




Połączenia tego co wręcz wymagane zimą, czyli czerń, czerń i jeszcze raz czerń. Ta czerń w wszelakiej postaci i fakturze. Kapelusze, ciężkie worker boots, spodnie imitujące skórę, torba z ćwiekami i skórzana kurtka.  To wszytko lekko podąża w strone styku navajo.  Jest to styl który przepowiadany jest jako hit tej wiosny i lata. Jest to taka moda jaką lubię. Niezbyt ciężka do wymyślenia, komfortowa i ciepła. 

Oczywiście daleko mi do zgłębienia pełnej esencji navajo, czyli stylu idiańskiego. Jestem dopiero pod lekkim wpływem,który muszę dostosować do pogody. Znakiem charakterystycznym tego stylu są wielobarwne wzory  przypominające malarstwo abstrakcyjne. Ostre geometryczne wzory w intensywnych kolorach zdobią niemal każdą tkaninę. Obowiązkowo naturalną - tj len, bawełnę, wełnę, jedwab, ręcznie plecione wyroby.





kurtka skórzana- new look
futerko- SH
spodnie - no name
koszula- new look
naszyjnik- primark
kapelusz- no name
torebka SH / YSL
buty- no name

22 komentarze:

  1. Przyjemna stylizacja :) Ja dziś też w futrzanej kamizelce, tylko u mnie na drugą stronę ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. super wygladasz; DDD

    nowy post

    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. zimą również najlepiej czuję się w czerni, w zasadzie chyba nawet mało mam innych rzeczy ciepłych w 'kolorze' :) torebka jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. pod spodem mam krutkę kurtkę skórzaną z new looka za 60zł. Kupiłam ją chyba ze 2 lata temu. A futrzak za 39zł ze SH ;)

      Usuń
  5. Świetna ta futrzana kamizelka:*

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny futrzak, udało Ci się znaleźć prawdziwą perełkę:)
    może obserwujemy>

    OdpowiedzUsuń
  7. Boskie futerko! Prawdziwe cudeńko. Nie chce mi się wierzyć, że dostałaś je w sh :)
    Stylizacja bardzo w moim stylu. Oryginalnie, ale nie wydziwione. Super.
    Pozdrawiamy
    Siostry z Rue de Paris

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie wyglądasz! wszystko mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  9. swietny kapelusz, bardzo ładnie:D:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna stylizacja!!! Aż brak mi słów...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super!


    Chyba zacznę polować na jakieś futerko w SH!

    OdpowiedzUsuń
  12. zakochałam się w futerku <3

    OdpowiedzUsuń
  13. genialne połączenie całego setu! Na prawdę wyglądasz fantastycznie! Buty są świetne.

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. naprawde świetna stylizacja! chętnie bym przygarnęła kapelusz:) . a co do moich zdjęć to nawet one nie pokazują jak tam było pięknie pozdrawiam dodaje do obserwowanych i zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń

Wystąpił błąd w tym gadżecie.