sobota, 26 stycznia 2013

DIY CZERWONA TOREBKA + ĆWIEKI



Torebka może wam nieco przypominać mój ostatni diy, czyli czerwono-marchewkową czapkę z ćwiekami. Zostaje dalej w tym klimacie.
Czerwona torebka to dla mnie szaleństwo. Dla mnie każda torebka powinna być czarna z długim paskiem i pojemna...skąd ja wzięłam ten czerwień? Te złote ćwieki jeszcze! Zupełnie nie pasują do siebie jak czerń i szary...no cóż awangarda. Ale za to awangarde lubię !
Pierwszy raz połączenie złota z czerwienią przyciągnęło moją uwagę w zeszłym sezonie w zarze, konkretnie do jednej torebki która na samym początki...hmmm wydawała mi się, jakby to nazwać...nieco perwersyjna ? A teraz mam taką samą <3


Połączenie czerwonej torebki z szarym cardiganem jest dla mnie mieszanką między nudą codzienną, a awangardą. Już niedługo pokażę zdjęcia z sesji w której ta torebką była kluczowym elementem.



17 komentarzy:

  1. jak dla mnie, wygląda świetnie! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super patent! Torebka przestała być banalna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne torby, czerwone wbrew pozorom pasują do wielu rzeczy. Podoba mi się Twój blog, ciekawy post, cieszę się, że do Ciebie trafiłam. Będę wpadać, obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do odwiedzin ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna ta torebka ! :D
    obserwuje i zapraszam : styleetvie.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna zdobycz nie jedna oczko na niej zawiśnie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię cwieki i nity. Na czerwonych i na czarnych rzeczach byglądają najlepiej. Zapraszam do mnie http://confines5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. You have such a fantastic blog. Thanks for visiting me! I'd sure love to follow each other! Would you follow me first and let me know so I can follow you back immediately?
    CHIC STREET CHOC
    FOLLOW ME ON FACEBOOK
    INTERNATIONAL GIVEAWAY

    OdpowiedzUsuń
  8. Wg mnie jest bardzo ładna i podoba mi się :)

    Zapraszam do mnie theladyaleks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie Ci wyszła ta torba, aż sama muszę pomyśleć nad przerobieniem swoich ( mam ich całe tuziny z ciucholandów), nawiasem mówiąc bardzo fajny ten Twój blog-bardzo inspirujący
    pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń

Wystąpił błąd w tym gadżecie.