niedziela, 20 stycznia 2013

BURIED IN SNOW


Wybaczcie mi moją opieszałość w dodawaniu postów i lakoniczność wypowiedzi. Zima za oknem,a ja myślę tylko o czerwcu. Nie dlatego bo marze by przyodziać sandały na nogi. Moje oczekiwanie niestety nie wiążą się z marzeniami. Jestem obecnie zajęta pisaniem pracy licencjackiej i to dominuje moje funkcjonowanie ostatnimi czasy. 


Ciągły problem z robieniem zdjęć i brakiem fotografa też utrudnia mi pracę. Jeśli jest wśród was osoba z Warszawy trudząca się fotografią, nawet amatorsko i ma trochę wolnego czasu niech pisze, będzie mi bardzo miło;)


Kolejną rzeczą organizacyjną jest pewna zmiana. Myślę o dodawaniu tutaj więcej postów 'DIY' co wy na to ? 


kamizelka-sh / spodnie- no name / blizka -new look / naszyjnik-primark




12 komentarzy:

  1. fajnie ;))0


    zapraszam

    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zawsze świetna!
    zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacja;)

    Pozdrawiam:)
    TheMaleStreet

    OdpowiedzUsuń
  4. Połączenie tego naszyjnika z futrem-genialne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Futrzaczki są super. Mam jedną futerkową kamizelkę i pasuje prawie do Wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Great outfit, i love your necklacke.
    Maybe if ya want we can follow each other?

    I would appreciate it if you take some time out and visit my blog
    http://rosee96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie stylowo wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna stylizacja;* jestem fanką twojego bloga;) masz fajne stylizacje:*

    OdpowiedzUsuń

Wystąpił błąd w tym gadżecie.