środa, 5 grudnia 2012

NEW IN new look sneakers

Byłyśmy na zakupach. 'Patka kupiła dwa identyczne swetry szary i czarny hhihi' śmieją się moje współlokatorki. Może to i zabawne, można to i postrzegać za marnację pieniędzy, miejsca w szafie. Ktoś też może powiedzieć 'uzależniona zakupoholiczkana', 'niepotrafi się zdecydowac'. Niekoniecznie. 
Zamieńmy postrzeganie kolorów z postrzeganiem fasonów. Mogę mieć czarne baletki,sandały, adidasy,trampki, sztylbety, szpilki, koturny, emu, workery. Mogę mieć też skórzane brązowe baletki, czerwone baletki, białe zamszowe baletki, baletki w panterke, baletki z baranka, aksamitne baletki w kolorze butelkowej zieleni. Czy to jest różnica ? 


11 komentarzy:

  1. Zgadzam się z Tobą w stu procentach. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie jednak niezdecydowanie dość często daje o sobie znać :) ale jeśli mam jakiś ciuch/but/coś innego, który się u mnie sprawdza i jest idealnie w moim stylu, jestem w stanie wykupić cały zapas (wole nie ryzykować, że się kiedyś zniszczy i mi go zabraknie) ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. podziwiam za bardzo glebokie rozwazania filozoficzne, lacze sie w bolu istnienia

    OdpowiedzUsuń
  4. ja lubię mieć jeden fason bluzki w kilku kolorach, może to i dziwne jednak dla mnie bardzo ok

    OdpowiedzUsuń
  5. tak, tak. mam jeszcze inne czaszki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. i totally love this post! great!



    xoxo from rome
    K.
    kcomekarolina.com

    OdpowiedzUsuń
  7. i say: leopard!! so nice :)
    liefs, laila.
    www.attheboutique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wystąpił błąd w tym gadżecie.