niedziela, 25 listopada 2012

JAK POWSTAWAŁA MOJA 'TATTOO' KURTKA / MARKERY MOLOTOW



Kurtka ta powstawała długo. Już nawet nie pamiętam,kiedy kupiłam pierwszy mazak, ale tak co najmniej trwało to 7msc. Kiedy ja  za coś się zabieram niestety szybko się nudzę. Aż wstyd się przyznać.

Od zawsze jaram się tatuażami klasycznymi, czyli róże, meksykańskie czaszko, pistolety i jaskółki. Lubię na to patrzyć,ale niekoniecznie chciałabym tak wyglądać. Dlatego stworzyłam swoją kurtkę dla ' mniej odważnych '. Na zdjęciach z sesji w kurtce słabo widać, więc teraz chcę pokazać wam szczegółowiej. Który element podoba wam się najbardziej?


Co do flamastrów. Więc są to naprawdę świetne martery MOLOTOW stworzone na bazie akrylowej. Ja swoje zakupywałam w warszawskich skateshopach (Galeria Koloru i Blud). Ceny za jeden mazak wahają się 12-15zł.
Jakość malowania jak najbardziej na plus. Sam martek wyprodukowany jest solidnie, wyposażony jest w kontrole tuszu, bardzo dobry pomysł ze strony Molotow. Chociaż raz zablokowałam czarny marker, bronił się 2 tygodnie.
Mimo to,że nie wieżę że farba nie wyblaknie po praniu(bez impregnatu) to jeśli ręka nam się omsknię nie ma szans na zbycie zbędnej kreski. Jednak markery molotow można dzięki dobremu kryciu spokojnie na siebie nakładać.
Paleta kolorów mogłaby być bardziej bogata. Do wyboru mamy 21 głównych kolorów, 9 pastelowych, 4 neonowe i 6 metalicznych. Dostępne są 3 grubości końcówek. Najcieńsza 2mm idealna do szkicu i konturów. Jeśli mamy kolorowy marker którego najczęściej używamy do wypełniania,a teraz potrzebujemy zrobić nim kontury, żeby ułatwić nam zadanie użyjemy wymienne końcówki.










16 komentarzy:

  1. efekt cudowny, warto się było pomęczyć nad tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym nie miała cierpliwości, od razu bym coś spaprała. Efekt końcowy fenomenalny. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. love this!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nie miałam okazji, żeby wypróbować, bo obecnie testuję podkład mineralny

    OdpowiedzUsuń
  5. Oryginalnie i pomysłowo. Oprócz pomysły masz jeszcze talent!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne ! Dużo wydajesz na takie pisaki? Rewelacyjna praca

    www.dashingMay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczne ten rysunki na kurtce, efekt inspirujący,
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Wystąpił błąd w tym gadżecie.