wtorek, 13 listopada 2012

BORDO I CZERŃ



Każdej jesieni 'król' czerń dobiera sobie do pary iście godnego sprzymierzeńca. Tak tej jesieni jak i ostatniej to bordo. Odcień prawdziwie wyrafinowany,niemal teatralny, przywodzący na myśl francuskie wino.

Poza perfekcyjnym połączeniem z czernią, jest to trudny kolor. Nie każdemu pasuję.
Mi podoba się połączenie bordo-róż. Może dlatego,że lubię łączyć ubrania odcieniami,a nie kontrastami.

Nie jest tajemnicą, że stworzeniem tej stylizacji nie wymagało  ode mnie dłuższego główkowania. I  tak chcę wyglądać. Chcę i staram się, żeby mimo wszystko bazą były faktury. Chcę skupiać się mniej na ilości,a bardziej na jakości. Na tym co pasuje konkretnie do mnie, do figury, typu urody i stylu bycia.
Plecak który kupiłam za 5zł na pchlim targu jest moją prawdziwą perełką. Widzieliście go już 100 razy i zobaczycie jeszcze 100 razy;) Nie chce takiego zielonych,niebieskiego i fioletowego. Podobnie ja buty. Widzę, że z czasem bardziej skupiam się na 'bazach' i śmiem wysunąć spostrzeżenie, ze to chyba dobrze.






kurtka- Camaieu
spodnie- sh
plecak- pchli targ
buty- sh
bransoletki- H&M, DIY

13 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie Ci to wyszło. Może trochę w nie moim stylu, ale obiektywnie rzecz biorąc, wszytsko tu świetnie współgra, i najważniejsze, że Ty się w tym czujesz dobrze :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy raz pisze u cb komentarz ale przegladam twojego bloga od moze roku i mam go nawet na pasku głownym zakładek:)uwielbiam cb i twoje stylizacje jestes moją inspiracja:)i wgl wyglądasz pięknie:)
    Marcelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najmilszy komentarz jaki kiedykolwiek dostałam. Bardzo mi miło Marcelina;) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. świetny look ;)
    dziękuję za komentarz ;)
    zapraszam ponownie, tym razem na KONKURS ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, baseballówka jest wręcz idealna, nigdy bym się nie spodziewała, że w camaieu są takie super kurki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh, i love your jacket!! Leather sleeves are so nice. <3

    Kisses from Finland
    http://nnotforsale.blogspot.fi/

    OdpowiedzUsuń
  6. this is super cool, love the bag!

    xo Camilla

    Into The Fold

    p.s I started a youtube channel, check it out HERE

    OdpowiedzUsuń
  7. the bracelet is amazing!!!! and I love the rest too, especially the colors.


    modemic.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  8. cool look ! love the details !

    www.universeandyou.com.br

    xoxo from Japan

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog :):), dodajemy do obserwowanych przez google i facebook liczymy na rewanż, u nas za to, ze obserwujesz i lubisz bierzesz udział w konkursie DO WYGRANIA paczki kometyków CHANEL YSL ETC :)

    OdpowiedzUsuń
  10. amazing look, in love with your complements!

    www.tomelessismore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietny set!Plecak najbardziej mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Wystąpił błąd w tym gadżecie.