poniedziałek, 8 października 2012

SWAP Atlantic

Coś co dla jednych śmieciem dla drugich skarbem. Taka jest ogólna ideal SWAPów , czyli bezgotówkowej wymiany ubrań i dodatków. Eco wietrzenie szafy jest świetną alternatywą dla biednych srok ;p
Oto dla was relacja z tej że imprezy w Mokotowskiej siedzibie Atlantika. Było bardzo,ale to bardzo sympatycznie.

Często piszecie ''jak to szkoda,że ja nie bywam w takich miejscach' Dlatego śledźcie mojego fb, zawsze wklejam plakat bądź link do wydarzenia. Niepotrzebny wam blog, wystarczą chęci;)











Ja i moja nowa kurtka. Rękawy już odcięte.
/nie wiem co stało mi sie z twarzą i nogami ;p


Pierwsza klientka na moim bazarku. Mój był naaaajwiększy ;D



Panie makijażystki z Oriflame;)



Upiększam swój kącik.




foto Kasia S/my

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wystąpił błąd w tym gadżecie.