wtorek, 23 października 2012

Gdzie w Warszawie warto szukać przebrania na Halloween - cz.1


Allow Even czyli Halloween wywodzący się z celtyckiego obyczaju,święto obchodzone w Stanach Zjednoczonych. Mniej celebrowane w naszej Polsce. Chociaż to upiorne szaleństwo coraz bardziej nam się podoba i coraz częściej 31 października przeobrażamy się w postacie z koszmarów naszego dzieciństwa.

Ostrzegam, na moim blogu teraz zapadnie szał Halloweenomania. Uwielbiam wszelkie przebieranki więc napiszę wam trochę o tym. Na sam początek podpowiem,pomogę gdzie w Warszawie możemy zaczerpnąć inspiracji czy znaleźć brakujący element naszego kostiumu.

Ja szukając dziś na mieście farb do twarzy i peruki już od niechcenia wybrałam sie do Złotych Tarasów do sklepu enjoy! Nie chciałam się tak wybrać bo Złote=drogo. Wiadomo, u nas nie ma jeszcze takiego szału więc niekoniecznie zależy nam na takim efekcie by wydać nawet kilkaset złotych na strój. A jednak. Okazało się,że sklep ma bardzo przystępne ceny, a powiedziałabym,że nawet niskie.  Za swoje piękne peruki zapłaciłyśmy 10 i 17zł. Jak widać można.

Takie sklepy mogą nas odstraszać tandetnym wizerunkiem,ale ja jestem jednego zdania, że warto wejść wszędzie. Zawsze gdzieś czai się jakaś perełka.

Jeśli nie macię pomysłu na sam strój przydatny link costume-works.com 

W kolejnych postach postaram się  pokazać wam więcej takich miejsc;)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wystąpił błąd w tym gadżecie.