piątek, 20 stycznia 2012

20.01 news in my closet


Nie lubię rozczulać się na temat 'łaszków'- jakie to cudne,jak to o nich marzyłam,ale prowadząc bloga jest to wręcz wskazane,czyli ta kurtka to mój najlepszy zakup ever ! Marzyłam od dawna o bordowej baseballlówce. Widziałam na zagranicznych blogach wersje z topshopu,ale niestety trochę w pl nieosiągalnej. Wczoraj szukając czegoś dla mamy weszłam do Camaieu i zamiast z bluzką dla mamy wyszłam ze swoją wymarzoną kurtką za 25zł !
I Conversy o których wcześniej wspominałam. Znalezione w SH ;)


Skórzana kurta. Zmora i marzenie każdego. Cena zawsze duża, a do tego ciężko dotrzeć do tej naszej idealnej. Tak żeby pasowała i do bluzy i do sukienki. Żeby nie poszerzała i żeby za krótka nie była. Idealny fason i idealna faktura. Ciężki wybór...oszaleć można. Ja przebrnęłam przez 3 kurtki swoje, nie do końca idealne. W tym przypadki kupiłam inna,ale jednak wymieniłam na tą. I jest ! Mam nadzieję,że już idealna. Bo przede wszytki przemyślana!


Szorty,szorty, szorty...<3 koronka + sportowy krój. Styl który być może dałam wam zauważyć,że jest przeze mnie wielbiony, czyli sportowy(college), z lekka elegancją, ciekawe materiały, faktury.

Nowości w mojej szafie jest trooszke więcej,ale nie będę was tak na raz katować wszystkim;) Musze mieć też co pokazywać w outfitach;)

25 komentarzy:

  1. szorty szorty szorty <3 zakochana jestem gdzie kupiłaś i ile kosztowały?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szorty są z H&M , kupiłam je po przecenie za 30zł :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Oj będzie ciężko, to chyba jakiś 'staroć' był ;P ale w życiu o coś takiego bym Camaie nie posądziła ;P;)

      Usuń
    2. mam identyczną kurtkę też za 25 zł xD

      Usuń
  3. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie w którym wygrać można wybraną przez siebie sukienkę ze sklepu inlovewithfashion.com
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Te spodenki są przesłodkie

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna bejsbolówa , niesamowita cena i conversów zazdroszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. annakaflik-whysoserious.blogspot22 stycznia 2012 10:46

    skórzana kurtka...boska!!! ceny faktycznie są duże, ja poluje na skórę w sh, mam nadzieje, że w końcu znajdę tą swoją upragnioną ;) pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest stardoll.com :) Gra, w której możesz przebierać swoją doll, urządzać jej apartament, malować, oraz robić wiele innych rzeczy, to nie tylko ubieranka :) Polecam, może wciągnąć :D
    Zapraszam, na mojego drugiego bloga ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie widzę, że zakupy udane ;) Ja coraz bardziej jestem zadowolona ze swoich jakichkolwiek zakupów,bo stałam się bardzo praktyczną osobą odkąd sama sobie kupuję ubrania i wyręczam w tym mamę:P Teraz zanim coś kupie sto razy się zastanawiam czy mi to potrzebne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie no kurtka z camaieu kozak cena , z reszta całe zakupy mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I like that first jacket!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurtka jest świetna! super blog.
    Zapraszam do mnie, kilka studniówkowych nowości ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Tylko 25 zł?! U mnie w mieście taki zakup jest niemożliwy! Tym bardziej upolowanie conversów w sh jest nierealne. Zazdroszczę!!

    OdpowiedzUsuń
  13. ;> Zakupy udane, jak widzę ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę upolowania conversów w sh ! U mnie jest to raczej niemożliwe. :C Zapraszam na mój blog, jeżeli się podoba to zapraszam do obserwowania, na pewno się zrewanżuję. :*
    http://treasurre.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie tu u Ciebie!
    będe czesto zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  16. You bought amazing things. I especially adore the shorts :)


     You can enter our Romwe giveaway here

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo tak znalezienie idealnej wręcz kurtki jest prawie niemożliwe jednak niektórym się udaje:)
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne rzeczy, najbardziej podoba mi się bejsbolówka <3

    OdpowiedzUsuń
  19. bejsbolówka to też mój must have, ale w kolorze bardziej czerwonym :)

    OdpowiedzUsuń

Wystąpił błąd w tym gadżecie.