poniedziałek, 19 grudnia 2011

19.12

Lubie Vansy, szare bluzy, kurtki basebolówki to już było widać... Ale czasem jest ten dzień. Dzień w którym elegancja dalej mi podobne poczucie komfortu i po prostu mam ochotę tak wyjść. 
Mój odwieczny dylemat rozwiązany. Beż był dla mnie zawsze nudny. I co z tym zrobić ? W końcu znalazłam rozwiązanie- buty w panterkę. Czyli połączenie 'nudnej' klasyki z bardziej zadziornym elementami, myślałam nawet dodaniu jakieś czaszki tu;)) Aż dziwne, że na no wcześniej nie wpadłam.

Płaszcz z Benetonu kupiony za symboliczną złotówkę kojarzy mi się z Blair Woldorf z Gossip Girl ;)











Zdjęcie to efekt niedzielnego, deszczowego wypadu z Zuzą ;) http://zuzolinska.blogspot.com/

na sobie mam:
Płaszcz- united colors of benetton (SH-1zł ;)
spodnie- H&M
buty- DeeZee
sweter - SH
koszula - New Look

Do 21.12 trwa konkurs w którym biorę udział,a właściwie zaprojektowany przeze mnie stanik ;) Zobaczcie same : http://clickcommunity.pl/apps/others/111208_bloggerki/index.php/static/detail/6


12 komentarzy:

  1. Mam podobnie z poczuciem komfortu, tyle że u mnie jak zacznie trwać etap 'elegancji' to trwa jakiś okres czasu i 'wygody' również. Ładnie Ci w takim wydaniu:) a płaszcza zazdroszczę bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Za 1 zł!!
    ale farciara!:D
    wyglądasz pięknie

    OdpowiedzUsuń
  3. płaszcz za 1zł? wow :)

    -fajny staniczek ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. płaszcz i sweterek są fantastyczne! brakuje mi takich w swojej szafie!na te buty też polowałam ,ale nie udało mi się złapać swojego rozmiaru :(

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne buty, zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Udało mi się kupić ten płaszcz za 29 zł na allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy- oo to i tak gratuluje ! Na żywo jest milion razy lepszy ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz, zdjęcia jak z Paryża :D
    PS kojarzę Cię z LO2, no i z tunelu :D
    będę tu zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń

Wystąpił błąd w tym gadżecie.