środa, 14 grudnia 2011

Mustache Warsaw: YEAR SOLD 1500m 10.12.11//

Warszawski klub '1500m kwadratowych  do wynajęcia' to niewątpliwie jedno z moich ulubieńszych przestrzeni w tym mieście. Dla mnie tam zawsze dzieje się magia! Idealny klimat zarówno na imprezę jak i rożnego typu wystawy,pokazy. 
Po raz kolejny wąsy postanowiły przynieść trochę radości światu. Z Yard Salem jak z wąsem. Bujny i okazały. Świąteczne zakupy w jednym miejscu, szansa na nową, budzącą zazdrość garderobę, piknikowa atmosfera daleka od modowego nadęcia, piękni ludzie uśmiechający się radośnie, sztuka warta luwru oraz sport krzepiący ludzi !






















Prezentów świątecznych dla bliskich nie znalazłam,ale dla siebie owszem ;P 
Portfel opróżniony, ale jestem bogatsza i szczęśliwsza o nowy t-shert i czapke z Trasher'a i o bransoletkę:







Jak widać królują czaszki. Miałam wspomnieć jeszcze o Przetworach odwiedziłem tego samego dnia w Soho Factory,ale to za dużo wrażeń jak na raz ;)








A teraz mam dla was wyniki konkursu dla Atlantica!

Stanik Magic Push Up wygrywa karooolcia2@op.pl w kolorze  ecru! ;)

3 komentarze:

  1. Ja chcę bywać w takich miejscach!, nie no dobra bo zaczynam robić z siebie ofiarę ;D

    Super fotki, podobają mi się wszystkie motywy czaszkowe i śmierciowe :)
    pozdrawiam
    r.

    OdpowiedzUsuń
  2. witam.

    super blog! :)

    fajnie tu masz .. ;)

    jeżeli ciekawią cię perypetie młodego nastolatka, gorąco zapraszam do siebie.
    myślę, że jako argument posłużę się tym, że jestem chłopakiem.
    a takich na Bloggerze ze świeczką szukać ^^
    mam nadzieję, że znajdziesz tam coś dla siebie.
    jeśli spodoba ci się u mnie, zapraszam do obserwowania mojego bloga :)

    zapraszam serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń

Wystąpił błąd w tym gadżecie.