piątek, 2 grudnia 2011

KONKURS Atlantic !

Moje drogie mam dla was konkurs ! 


Do wygrania jest świetny Magic Push Up - wyjątkowy biustonosz podkreślający największy atrybut każdej kobiety,czyli biust. Wykonany z niezwykle miękkiej i delikatnej microfibry, ale sekretem Magic Push Up są miseczki. Ich konstrukcja została stworzona w oparciu o formowane na gorąco trzy poduszeczki idealnie dopasowujące się do anatomii piersi. 


Przyznam, że miałam okazje przekonać się o magicznym działaniu tegoż oto stanika. Efekt robi wrażenie. Zachęcam zwłaszcza dziewczyny, których natura sowicie nie obdarzyła na małe oszustwo ;))




Zdaniem konkursowym jest w kreatywny/ zabawny sposób dokończyć pytanie: "Mój sposób na podkreślenie moich atutów to..."

Pamiętajcie aby wraz z odpowiedzią na zadanie napisać swoje imię, adres mailowy, kolor biustonosza (czerwony, ecru, fioletowy) i rozmiar.;)



Uczulam,aby przed zgłoszeniem do konkursu przeczytać regulamin dostępny na stronie :http://www.scribd.com/doc/74388101/Regulamin-konkursu-drawinggpin

Konkurs będzie trwał 7 dni (tydzień), czyli od piątku (2 grudzień) do piątku (9 grudzień) do godziny 24.00.

32 komentarze:

  1. Mój sposób na podkreślenie moich atutów to magiczny push-up, delikatny make-up, odważny ruch i dobry ciuch:)

    Patrycja, patrycja112@op.pl

    biustonosz czerwony B70

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosia:P
    madmadame@wp.pl

    Mój sposób na podkreślenie moich atutów to: dobry humor, uśmiech, powiewające, długie włosy i jakaś wariacka, seksowna kiecka;)))

    Kolor obojętnie jaki, rozmiar C75:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój sposób na podkreślenie moich atutów to prosta zmiana, poprawiająca samopoczucie i dodająca seksapilu, wywołująca reakcję łańcuchową przynosząc niesamowite efekty- uśmiech !
    Iga, e-mail: yatagirl@wp.pl
    kolor ecru rozmiar 75A
    natura nie obdarzyła mnie biustem sowicie tak więc z chęcią biorę udział w Twoim konkursie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój sposób na podkreślenie swoich atutów to odpowiednia bielizna i dopasowana do figury odzież. Do tego dodatki zwracające uwagę i uwodzące perfumy :)
    Julita, utkaaa00@o2.pl
    80B lub 75C
    ecru

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzięłabym udział w konkursie,bo ciekawy temat, a i staniczek ładny,ale zapewne o takich rozmiarach jak 60E nie słyszeliście.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój sposób na podkreślenie moich atutów to: czerwona szminka i kwiecista zwiewna sukienka podkreślająca talię, do tego buty na obcasie i uśmiech:)

    anna
    annaonopiuk@wp.pl
    czerwony, 70C

    OdpowiedzUsuń
  7. Sposobem na podkreślenie moich atutów jest naturalność :) w czasach powszechnie panującej sztuczności, wyróżniać się możemy będąc po prostu sobą!

    Kamila kamila.yk5@gmail.com ecru 75B

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój sposób na podkreślenie moich atutów to MÓJ MĘŻCZYZNA! On zawsze doradzi mi, w czym ponętnie wygląda moja pupa, którą bluzką podkreślić biust, jakie spodnie eksponują moje nogi oraz w której fryzurze mi do twarzy. Taki osobisty ATUTODORADZACZ to prawdziwy skarb :)

    Agnieszka, dang.21@tlen.pl, ecru, 70C

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój sposób na pokreślenie moich atutów to.. naturalność ! Delikatny makijaż, dopasowane ubrania i przede wszystkim uśmiech ! :)
    Asia
    asiaazla@o2.pl
    75B, czerwony.

    OdpowiedzUsuń
  10. Magdalena, magdalenajasinska1005@wp.pl
    75C czerwony

    Mój sposób na podkreślenie atutów
    To dobór odpowiednich butów
    Wysokie szpilki w kolorze nude
    Dodadzą długości mym nogom ciut!
    Dobra bielizna pod ubraniem
    Sprawi ze poczuję się doskonale.
    Wyostrzy się moja pewność siebie
    I będę czuła się jak w niebie.
    Szminką usta pomaluję
    I pokażę jak dobrze ze sobą się czuję.
    Ładne ubranie, modna fryzura
    To zabójcza dla oczu mikstura.
    lecz podkreślanie atutów
    to nie tylko ubranie butów.
    Poza ustami, włosami, ubraniem
    To także osobowości pokazanie.
    Uśmiech na twarzy i pierś do przodu
    Sprawi, że do szukania wad nie będzie powodu.
    Atuty będą na pierwszym planie
    I będą mi tego zazdrościć wszystkie panie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Czerwony 75C
    Róża, letasha15@onet.eu
    Mój sposób na podkreślenie atutów to- przede wszystkim odpowiednio dobrana bielizna do stylizacja, następnie kreacja pasująca do mnie, przede wszystkim uznaję zasadę im mniej na wierzchu tym więcej sexapilu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój sposób na podkreślenie atutów to przede wszystkim zarysowanie talii. Po założeniu paska staję sie wąska i od razu człowiek lepiej wygląda! Spojrzenie kierowane jest wtedy nie tylko na talię, ale i na biust fantastycznie podkreślony, ten mniejszy i większy.

    75B asia94-94@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój sposób na podkreślenie atutów? Uśmiech, któremu żaden facet oprzeć się nie może. Sposób tkwi w tym, aby nie podkreślać a być zauważonym w tłumie. Mężczyźni potwierdzili już, że gdy widzą uśmiech reszta traci sens. Facet głupieje i stajesz się dla niego idealna :-) ot to mój sekret.
    Szczery uśmiech jest moim największym atutem, który mogę podkreślić jedynie soczystym blyszczykiem. :-)

    Karolina
    karooolcia2@op.pl stanik ecru i moje marne B75...

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój sposób na podkreślenie atutów to delikatna koronkowa bielizna, a do tego mała czarna podkreślająca moje kształty oraz szpilki na platformie dzięki czemu nogi wydają się jeszcze dłuższe. Nie zapominam też o uśmiechu, który od razu dodaje mi pewności siebie, ponieważ kobieta pociągająca to przede wszystkim taka, która zna swoją wartość:)

    Justyna
    temptress0@vp.pl
    stanik czerwony w rozmiarze 70B

    OdpowiedzUsuń
  15. do jakich rozmiarów są wyprodukowane te biustonosze? są bardzo ładne, ale nie jestem przekonana, czy 70d lub najlepiej 70e jest produkowane :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak, jeszcze nie ma jak robić stylizacji, bo wychodze do szkoły- ciemno, wracam- ciemno.

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkie rozmiarówki są na stronie :

    http://www.atlantic.pl/produkty/kategoria/5-biustonosz/2804-biustonosz.html ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Don't we all just love push up bras? ;)

    Loves,
    Rowan

    www.redreidinghood.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mój sposób na podkreślenie moich atutów to porządnie zasznurowany, wiktoriański gorset.

    kasiakowalczyk8@wp.pl, Kasia

    czerwony 75b

    OdpowiedzUsuń
  20. Mój sposób na podkreślenie moich atutów to czerwona szminka, czerwone paznokcie, mocno wytuszowane rzęsy to podstawa. Spodnie najlepiej obcisłe żeby wysmuklić nogi. I buty preferuje raczej koturny, obcasy tylko na specjalne okazje. I oczywiście najważniejsze szczery i ciepły uśmiech na twarzy, który przykuwa spojrzenia innych.

    Joanna dotdot19@wp.pl

    ecru 75B

    OdpowiedzUsuń
  21. Vey good. I 'll buy it!
    if you want some ideas for Christmas Gifts, visit my blog.
    Frances www.theafternoontea.it

    OdpowiedzUsuń
  22. Mój sposób na podkreślenie moich atutów to...
    Tuniczka z koronkowym obszyciem wokół talii, delikatnie odkrywająca ramiona i większość plecków, rozpuszczone długie loczki, dobry humor i pewność siebie :)

    Weronika
    Email: wlink14@o2.pl
    Kolor: Czerwień
    Rozmiar: 80B

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ZAPRASZAM Ciebie i wszystkich na mój KONKURS SYLWESTROWY Z NAGRODAMI. Szczegóły na mojej stronie http://ellechina.wordpress.com/

    NAGRODY TO: przepowiednia dla Ciebie, coś z ciuchów i coś z kosmetyków. WSZYSTKO JEST NOWE

    Miło będzie jeśli zostawisz jakiś komentarz;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mój sposób (przepis) na podkreślenie moich atutów to...
    - 3m aksamitu do uszycia sukienki,
    - odrobina podkładku,
    - 1ml czarnego eyelinera,
    - 1 gram perłowego cienia do powiek,
    - 0,5ml czarnego tuszu do rzęs,
    - 0,5 grama szminki w kolorze czerwieni,
    - szczypta seksapilu,
    - 2kg uśmiechu i dobrego samopoczucia!

    Basia
    berblap@o2.pl
    fioletowy 65B

    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mój sposób na podkreślenie moich atutów to niebanalność. Lubię się wyróżniać. Szarą myszką potrafi być każdy, a tu chodzi o odwagę. Odwaga to pierwszy krok w doskonaleniu siebie, w podkreślaniu swojej osobowości, swoich zalet. Rutyna jest nużąca. Prawda jest taka, że to przebojowe kobiety podbijają świat. Każda z nas ma w sobie jakiś intrygujący element, każda z nas ma w sobie to ''coś'' lecz często nie potrafimy wyrazić siebie.
    Jest zimowy poranek, mozolnie wstaję z postawionego w kącie łóżka, poranna kawa i entuzjazm powoli staje się widoczny. Nadszedł czas na chwilę dla mojej urody. Co robię? Zakładam nietuzinkową bieliznę, która doda mi pewności siebie, włosy...spinam w paradoksalnie bezładny kok, usta...hmm usta maluję czerwoną połyskującą szminka, oczy...ach uwielbiam je podkreślać, mocno, żeby były widoczne z daleka. Dziś założę obcisłe czerwone spodnie, do tego futerko w panterkę. Z minuty na minutę jest co raz lepiej. Jeszcze tylko niebotycznie wysokie szpilki, ukochane perfumy i wyruszam. - Gdzie? Jak to gdzie, na czerwony dywan, a tym dywanem jest zatłoczona ulica Świdnicka. No tak, nie ma się z czego śmiać. Idę... w blasku waszych spojrzeń, dlaczego milczycie?
    Ja właśnie tak podkreślam swoją kobiecość, nie daję się zaszufladkować, nie chcę być kolejną jednostką w bezideowym tłumie. Wszystkie potrafimy być księżniczkami, pamiętacie te marzenia z dzieciństwa o cudownej garderobie, wspaniałym zamku i księciu na białym rumaku? Marzenia mogą stać się rzeczywistością trzeba tylko bardzo tego pragnąć. Uśmiech, wiara w siebie, odwaga to to zalety współczesnych dam. Podkreślanie swoich atutów to intrygowanie , również ludzi, ale przede wszystkim siebie. Mówcie sobie co chcecie, plotkujcie, plotkujcie znudzone istoty. Nie jestem klasyczną pięknością mój wzrost nie przekracza 175, nie jestem szczupła jak modelki na wybiegu, ale jestem pewna siebie...a pewność siebie zawsze odnosi zwycięstwo w dzisiejszym świecie :).

    Bożena
    bozena01@onet.eu
    75B ecru

    OdpowiedzUsuń
  26. Mój sposób na podkreślenie moich atutów to nie tylko odpowiedni strój, fryzura czy makijaż, ale przede wszystkim styl bycia, pewność siebie, poczucie własnej wartości, samoakceptacja. Kobieta, eksponując swoje wewnętrzne piękno i kochając samą siebie, ma w garści cały wachlarz atutów :)

    Justyna
    justyna.m8@wp.pl
    65B, czerwony

    OdpowiedzUsuń
  27. Mój sposób na podkreślenie moich atutów to skorzystanie z pomocy bra-fittera bo on doskonale rozmiar biustonosza dobiera plus regularne USG piersi wykonywanie by przyjemne było tej części garderoby ubieranie .

    Jędruś

    wara44@onet
    80C Ecru




    80C Ecru

    OdpowiedzUsuń
  28. http://imageshack.us/photo/my-images/820/rebusr.jpg/
    W linku podaję odpowiedź na zadanie konkursowe- jest to rebus do rozwiązania :)
    Ponieważ ja czuję się kobieco nad morzem w bikini czy też siedząc na sofie przed telewizorem, podkreślam swoje atuty dopasowanymi spodniami wysokimi szpilkami, kreską na oku i czerwoną szminką na ustach, pachnąc kwiatami; czuję się kobieco gotując w kuchni i chodząc na spacer z psem, tuląc się do mojego mężczyzny, ale przede wszystkim - podkreślam swoje atuty uśmiechem!!!
    Iga,
    yatagirl@wp.pl
    75A, ecru

    Mam nadzieję, że rebus jest czytelny:) Piszę już drugi raz, a co tam, bardzo zależy mi na takim prezencie na Święta ;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Mój sposób na podkreślenie moich atutów to przede wszystkim świadomość. Świadomość tego co można uznać za zaletę, ale i tego, co jest raczej wadą. Tym sposobem jest po prostu akceptacja siebie – w całości, tych bardziej kolorowych, ale i szarych kawałków w sobie. Uważam, że to miłość do samego siebie dodaje nam uroku, nadaje głębi spojrzeniu i pozwala zafascynować sobą innych. To umiejętność odnalezienia się w świecie i pogodzenia z samym sobą, otwiera magiczne drzwi do ludzi i pozwala czuć się komfortowo w ich towarzystwie.

    Ania
    lipowa.wrozka
    65C ecru

    OdpowiedzUsuń
  30. uciekl mail:)
    lipowa.wrozka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Wystąpił błąd w tym gadżecie.