środa, 28 grudnia 2011

28.12

Zdjęcia robione jakieś pół roku temu,czyli zaraz po założeniu tego bloga. Nie miałam okazji, żeby wcześniej dodać tej stylizacji, ale myślę że wpisuje się w klimat stylizacji z wcześniejszego posta z 'nudną' i 'grzeczną' stylizacją. I oczywiście idealnie pasuje w okresie świątecznym. 

Jestem wielką fanką faktur. I właśnie to urzekło mnie w tej spódnicy. To nie tylko beżowa spódnica ... ;)









bluzka- SH/  spódnica- SH/  kurtka- New Look/  torebka- SH (YSL)/  portfel- Zara/  buty- TK Maxx

7 komentarzy:

  1. fajna spódniczka i buty. Genialny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  2. spódnica jest super. właściwie wszystko w tym zestawie bardzo mi się podoba, chociaż zdecydowanie nie moje kolory, ale spódnica, bluzka, torebka, wisiorek - wszystko naprawdę fajne

    www.seszenatmidnight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. oo matko! ramoneska ma ukochana :) zapraszm do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochałam się w Twoim blogu! uwielbiam takie, z dużą ilością zdjęć! i podoba mi się jak się ubierasz. ;) Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje za wizyte i komentarz! Ta torba jest niesamowita!
    xoxo
    dolceedamara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wystąpił błąd w tym gadżecie.