sobota, 10 grudnia 2011

10.12 longboard

Już zostało zdradzone... Noszę okulary. Przyszedł w moim życiu taki moment gdzie 'oko i szkiełko..' , odbiło się blogowanie, fejbokowanie itd.

A teraz dla was mam kilka zdjęć z robionych jakiś czas temu. Jest to sesja która od dawna siedziała mi w głowie. Ten style jest mi bliski i przeze mnie uwielbiany. Warjackie !




fot. Paweł Gibson 

bluzka-NY/ spódnica-SH/ trampki- Vans/ podkolanówki- allegro/ okulylary'kocie oczy' -allegro


kilka nowych nabytków , czyli mustache w1500m!



Co do konkursu, to myślę,że na dniach powinno na blogu pojawić się rozstrzygnięcie ;)

6 komentarzy:

  1. bardzo ladnie jest Ci w okolarach :)
    dziekuja za komentarz u mnie, xxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw. Do twarzy ci w okularach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie podkolanówki!
    jak dla mnie MEGA! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Czadowo!
    Podoba mi się taki styl, na kimś innym oczywiście, ale się podoba ;D
    pozdrawiam!r.

    OdpowiedzUsuń

Wystąpił błąd w tym gadżecie.