sobota, 5 listopada 2011

Spotkanie szafiarek 27.10

Co tu dużo pisać...;) w czwartek 27.10 wybrałam sie na spotkanie "Szafa na Szpilkach" w warszawskim Blue City... 
Dla mnie była to pierwsza tego typu impreza i pewnie dlatego chciałam wyjść po 10minutach. Ale baaaardzo cieszę się ,że jednak zostałam.  Na początku dość onieśmielona, ale później już wyluzowana. Okazało sie,że dziewczyny nie gryzą;)
Miłą atmosferę utrzymywalały także makijażystki. A to wszystko przy współpracy drogerii Marionaud , Pizza Hut, New Yorker,.  Buszowałyśmy między wieszakami, zajadałyśmy pizze i  naszą próżność dopieszczały makijażystki i fotograf ! Taaak ;)
Spóźniona wybiegłam z stamtąd z miłymi upominkami, bonami na ubrania, cieniem i błyszczykiem The Balm.  Cień już uwielbiam, przydał się bardzo przy stylizacji na halloween ;)




Na zdjęciach m.in : Zuzolińska Baglady, Alma, Lilaanaa


















12 komentarzy:

  1. czerwone spodnie nieziemskie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, super.
    Takie spotkanie szafiarek musi byc bardzo fajne! :)
    Chcialybysmy kiedys na takie pojsc.
    Pozdrawiamy xoxo

    www.mayaandsusannah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Red Pants! MMMMM! :D
    www.JanieceL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. musiało być fajnie ;) świetna fotorelacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to bym skakała z radości jakbym mogła tam być!
    Bardzo mi się podoba twój styl, więc zaczynam obserwować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Love the red pants. Beautiful pictures.

    xx
    Heel in Mint
    www.heelinmint.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie było, trzeba częściej się spotykać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda na to, że było fajnie! :)

    OdpowiedzUsuń

Wystąpił błąd w tym gadżecie.