wtorek, 29 listopada 2011

Event Atlantic 25.11


 W piątek wraz z kilkoma innymi blogerkami miałam okazje uczestniczyć w evencie organizowanym przez znaną nam wszystkim marke bieliźnianą Atlantic. Bardzo sympatyczna inicjatywa skupiająca to co lubię najbardziej. Były słodycze dla oka, smakołyki dla podniebienia i ambrozja dla duszy i zmysłów. Wszystko zaczęło  się od prezentacji przez miłe Panie na tema nowej kolekcji, a następnie mały wykład o wadach i zaletach dobierania odpowiedniej bielizny. Ja przyznam nieskromnie,że noszę dobrze dobrany stanik ,ale mimo to dowiedziałam się kilu ciekawostek które będę sprzedawac dalej ;P





Punktem spotkania były też robótki ręczne w których mogłam uwolnić swoją kreatywność;D Każda z nam miała za zadanie zaprojektować swój własny stanik.  Mojego jak na razie wam nie pokaże, jest to wielka tajemnica gdyż będzie organizowany konkurs na fb. 


















Na zdjęciach m.in azamorskawildfox7soincarmelstyllovelilaanaabagladyshopkiwaczek2ladyberona

Bardzo miło spotkać się w gronie osób o podobnych zainteresowaniach. Poznałam kilka dziewczyn o których istnieniu nie miałam wcześniej pojęcia, a mimo to jestem zachwycona stylem, osobowością i klasą(pinacoolada). Są dziewczyny o których istnieniu wiedziałam i baaardzo miło było poznać (candice88, zuzolinska)Pozdrawiam !


A na sobie mam ;) 
spodnie- H&M
bluzka- TOPSHOP
żakiet- Pull&Bear
buty- TOPSHOP

8 komentarzy:

  1. bardzo fajne zdjęcia kreatywne spotkanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ja lubię czerwono-czarne koszule <3 bardzo fajnie tu u Ciebie, z chęcią będę często zaglądać... dziwię się, że nigdy tu nie byłam ;o .

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli polubi to podaj mi jej imię i nazwisko.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny look
    zapraszam do mnie
    http://theshortblackdress.blogspot.com/

    xxx

    OdpowiedzUsuń
  5. Skromnie i efektownie! : ) Bardzo ciekawe buty : )


    Zapraszam na www.vividdd.blogspot.pl , oraz na formspringa (link pod notkami).

    OdpowiedzUsuń
  6. Mysiałyście się świetnie bawić tworząc te staniki :) Bardzo mi się podoba twój żakiet! W ogóle fajnie tu u Ciebie :) Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Wystąpił błąd w tym gadżecie.