czwartek, 10 listopada 2011

10.11

Stylizacji nie było tu już jakiś czas. Nastały ciężkie czasy...  Zgubiony aparat, a jeszcze wcześniej usunęły się z niego dobre 3 zestawy + relacja z imprezy Vintage!

Stylizacja może mało wpisana w klimat jesienny, ale za to jest wszystko to co lubię. Kurtka baseballówka + vansy + spódnica z wysokim stanem i kolorze o którym jest ostatnio głośno i który zawładną także mną.










fot. Mutatis Mutandis

kurtka: Pull&Bear
bluzka: Oysho
szal: no name
spódniczka: Taranova
buty: Vans
torba: no name

14 komentarzy:

  1. Super zestaw.!! A znalazłaś już ten aparat?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyglądasz!
    Super zdjęcia.
    Genialna spódniczka :)
    Pozdrawiamy xoxo

    www.mayaandsusannah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw, cudownie wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna ta spódniczka... niestety, nie było już mojego rozmiaru :/ kolor po prostu rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  5. spódniczka podbiła moje serce! całość wygląda super. pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się kolor Twojej spódniczki :)

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie www.mojemaleopowiesci.blogspot.com

    KONKURS!!!
    KONKURS!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. kurtka świetna :) i całość zgrana

    OdpowiedzUsuń
  8. 5 i 6 zdjęcie najlepsze :) napisałem nowy tekst na moim blogu :) zapraszam do lektury www.everydaymckiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo bardo lubie takie zestawy, sama bym sie tak ubrala ;)
    p, kate

    OdpowiedzUsuń
  10. lovely skirt! you look great!
    xx so
    www.my-philosophie.com

    OdpowiedzUsuń
  11. These photos are so beautiful, I like them! And you look really fab!Nice post!

    Take a look at my blog and if you like it follow me: Cosa mi metto???
    Enter the Shopkempt giveaway on my blog!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz przypomniałaś mi o moich tenisówkach ;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne te zdjęcia w wąwozie. Insze. Pzdr, wczym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wystąpił błąd w tym gadżecie.