środa, 26 października 2011

27.10
























16 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia, nawet rozmazane mają w sobie "to coś". Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż żałuję, że nigdy nie zebrałam się na odwagę i nie porobiłam zdjęć w galeriach. Pozazdrościłam po zobaczeniu tych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiedzmy,że fotograf mnie zmusił ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Krzesło z ubrań jest genialne!:)
    F.L.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem, co to za miejsce, ale lubię to!

    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne zdjecia:))

    zapraszamy do nas
    www.fashion-ache.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. cool!



    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia! i zestaw oczywiście rewelacyjny:) dziękuję za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubie takie imprezy- dobra sprawa ;d
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. ja również byłam ostatnio na tej wystawie w CSW i mam mnóstwo zdjęć z narzuconymi na ścianę zdjęciami kryształów, po prostu nie mogłam tego nie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń

Wystąpił błąd w tym gadżecie.