niedziela, 25 września 2011

25.09

Ostatnie dni pięknej pogody więc muszę korzystać. Ostatnia chwila na skąpe stroje. 
Bluzka w nieco indiańskim stylu z małym DIV. Spódnica którą uwielbiam. Pasuje do wszystkiego,ale jest dość zdradliwa. Idealna ,ale z mankamentem;) Przez cienie, wypychające się kieszenie i odstający suwak pokazuje każda niedoskonałość na brzuchu ;)
Co do włosów,bo często słyszę komplementy na ten temat (dziękuje bardzo !!) to nawet nie wiedziałam ,że mam aż taki kolor ;P Zawsze noszę włosy spięte w gładki kucyk do góry,a teraz moja mała rewolucja warkocz;)









fot. Gosia

spódnica: SH
bluzka: New Yorker
sandały: no name
pierścionki: H&M






Wpadajcie do sklepu : 

40 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie ma zbliżenia na naszyjnik, ale z tego co widzę, wiszą na nim sztućce?!
    ŚWIETNY!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. on właśnie średnio mi pasował;) Ale tak to sztućce ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. dobry set, kochana ale my juz zime mamy :D:D:D
    ściskam !
    xx
    agata

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny look.;) Super diy na koszulce.;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz jak patrze na te zdjęcia to robi mi się zimno ;)
    Bardzo fajny zestaw, a spódniczka świetna

    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka super, ma świetny wzór

    OdpowiedzUsuń
  7. No tak, ostatnie chwile na letnie zestawy :)
    Fajny outfit :)
    Mamy tą samą bluzkę, haha.
    Pozdrawiamy x

    www.mayaandsusannah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ekstra!!! :-) zapraszam do mnie: www.igla-nitka.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem fanką Twoich włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe dodatki! Pierścionki są niesamowite.
    Jestem zachwycona też Twoją bluzeczką w indianśkim stylu:) Jest piękna.

    Widzę,że masz tatułaż:) Powiedz, cholera, może to i głupie pytanie jak pamiętasz ten dzień? Bolało? Stresowałaś się przed zabiegiem? czy poszło szybko i sprawnie?

    pozdrawiam
    reesh.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tatuaż robiłam ok. 1,5 roku temu przed maturą ;) Robił mi go kolega który dopiero zaczynał tatuowanie, ja byłam pierwszą dziewczyna która tatuował ale mimo to bardzo mu ufałam bo on od zawsze zajmował sie wszelkiego rodzaju sztuką. Miał duży talent. Tworzył niesamowite obrazy,grafiti, grafike itd. W ogóle sie nie stresowałam. Moge powiedzieć,że było to dla mnie np. jka zabieg kosmetyczny.Bardzo sterylnie. Zupełnie bezbolesne. Ale co do bólu to ponoć zależy od o osoby i głownie od miejsca tatuażu. Nam najdłużej zajeło chyba dokładnie dopracowanie i umiejscownienie napisu. Jest to mój charakter pisma,ale trzeba było literki pogrubić itd;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za odpowiedź :)
    Ach, przymierzam się od trzech lat do tatuażu, może w końcu w tym roku przejdę się do jakiegoś opolskiego salonu :)

    pozdrawiam
    reesh.

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna a'la marmurkowa spódnica;) minimalistyczny set jak najbardziej mi odpowiada. Ciekawi mnie jakiż to masz tatuaż hm?

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialnie! Nic dodać, nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna biżuteria, ogólnie przyjemny set:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. love your jewelry, so adorable!

    <3 Alison
    alisonscampusfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki za komentarz! Fajny blog.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ słonecznie i miło! Wiesz, tą spódnicą nie musisz się martwić bo raczej nie masz kłopotów z brzuszkiem:-) Jest genialna, już to pisałam! Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę!:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale Ty jesteś piękna!Masz magiczną urodę!

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajna stylizacja :) świetna spódnica a pierścionki mnie urzekły :))

    OdpowiedzUsuń
  21. nie za obcisła ta spódnica? nie chce byc złośliwa ale troszkę ci brzuszek wystaje

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne pierścionki. I włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. love love love the side braid. so cute. adore this post. I'd love if you'd check out of my latest Lauren Conrad inspired outfit post. I took the pictures in front of her old house on the Hills. So pretty.Love to hear what you think.Thanks love. xoxo

    www.fashboulevard.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. wygladasz jak kompegtna wiesniara. Chujowe szmaty i wywalone na wierzch tluste dupsko. Kup se karnet na silownie zamiast szmaty

    OdpowiedzUsuń
  25. To prawda,masz sliczne wlosy!! A spodnica swietna, sama mam podoba, jeszcze z czasow mojej mamy:D A ten anonim przede mna moglby pohamowac swoje slownictwo! Domyslam sie, ze jest geniuszem apropo mody i nie tylko :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonim - no cóż, każdy ma prawo do oceny ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. do anonima:
    hahaha ;D odezwała się stylistka ;] szkoda, że nawet się nie podpiszesz ani swoich szmat nam nie pokazesz..Każdy jest cwany jak jest anonimowy. A akurat Patrycja ma taką figurę, że pewnie możesz jej tylko pozdrościć.
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  28. Swietny outfit :)

    U mnie konkurs, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacyjnie wyglądasz ! Świetne połącznie :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. amazing pics!!! love your style!


    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. podoba mi się cała stylizacja:) zapraszam do obserwowania mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. wyglądasz genialnie, podoba mi się Twój blog! pozdrawiam i obserwuję :)
    littleberryblossom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. miałam takiego samego kroju buty z diverse tylko troszkę ciemniejszy brąz ;p

    OdpowiedzUsuń

Wystąpił błąd w tym gadżecie.