sobota, 17 września 2011

17.09 śmieciowy post

Już od dawna zbiera mi sie dużo rzeczy które chcę wam pokazać, więc teraz wam troche pośmiece ;))
Zacznijmy od tego,że bardzo często kupuje ubrania. Co robi się już chore. Pokaże wam kilka nowych nabytków:

Kurtka która sama zrobiłam i jestem z niej bardzo, bardzo dumna ;D
Bluza z Myszka Miki z której też jestem niesamowicie dumna. Znaleziona w SH za 12zł.



Ostatnio oszalałam na punkcie panterki, mimo to że szaleje w modzie już któryś sezon to mnie dopiero teraz na prawdę wzieło. House-Nowy Portfel, idealny bo nie za duży,a pomieści sie wszytko i w panterkę!!
Bluzka na żywo wygląda milion razy lepiej- New Yorker ok. 9zł.


I Vansy !! Odkąd je mam codziennie w nich chodzę. To but dla mnie;) Już planuję kupić inne kolory.


Bluzka house za 9zł;) i mój bałagan ;)) Na zdjęciu nie widać suwaka na plecach.


I muuuuszę sie pochwalić;D Moje srebrne paznokcie !


Teraz trochę z 'prasy' ;)
Założyłam kilka dni temu konto na stylio.pl i moję zdjęcie zostało wybrane do Day Best'ów. Miło ;)




Moja stylizacja ukazała się też na portalu lula.pl



I studio-mody.com.pl


Mam dużo rzeczy do sprzedania więc założyłam mini shopik. Zapraszam was bardzo - drawingpin-shop






Dziękuje za uwagę ;**




23 komentarze:

  1. Świetna bluza z myszka:) Też kupiłam vansy czerwone i jestem ciekawa jak się będą sprawować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne rzeczy.!:) A gdzie kupiłaś vansy jak można wiedzieć bo ja planuję właśnie kupić.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. VANSY kupiłam w Warszawie w Heave Duty w Arkadii były w promocji za 170zł. To jest model Authentic. Ale na szafie znalazłam tanie:
    http://szafa.pl/c6877635-trampki-vans-granatowe.html
    to jest model Vans Era,ale od authentików różni się ,ze są przy kostce grubsze i lepiej trzymają noge(dla osób jeżdżących na desce)

    Ania- nosi sie super!

    Kupujcie zawsze mniejszy rozmiar, bo ery i Authentiki są dość szerokie, więc lepiej mniejsze,żeby wygladały zgrabnie na nodze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za taką świetną i szybką odpowiedź;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję osiągnięć ;)
    Bluza z myszką jest urooocza

    OdpowiedzUsuń
  6. Ah, vansy to już klasyka. Są cudne. :']

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluza z Myszką Miki! <3 Zakochałam się w niej! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mycha i trampki! :-)

    Pozdrawiam, zapraszam,
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne rzeczy, kurtka i Mickey są super!

    OdpowiedzUsuń
  10. http://www.fashionsalade.com/jestemkasia/files/2011/05/blogger1.jpg

    spodobało mi sie połączenie tych spodni z dodatkami vintage i tak jakoś wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna katana i białe trampy na wysokiej podeszwie! Rewelka;) Pozdrawiam i zapraszam też do mnie http://mullanstyle.blogspot.com/ !

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, to ja też jestem chora NA KUPOWANIE!Fajna bluza z myszką!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne rzeczy;) gdzie ty je znajdujesz takie tanie?!;)

    dziekuje za komentarz i zapraszam ponownie.

    http://mechanicalgirlstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ładnie . xd
    zapraszam :d
    bluza w miki'ego jest boska <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog! Będe wpadać częściej:) Zapraszam do obserwowania mojego bloga wkrótce konkurs!

    http://wwwthebagblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. MechanicalGiel- dużo chodzę po sklepach, chyba aż za dużo i często znajduję okazję ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. wow. jak uzyskałaś efekt takich paznokci?!

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy-odgapiłam od koleżanki która kupiła sobie ten lakier:

    http://sklep.goldenrose.pl/art115,mini_lakier_do_paznokci,o_cmo.html

    nr.120;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne ciuchy:) I jeszcze za jaką cenę? To lubię!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. widzę, że nie tylko ja oszalałam na punkcie panterki;)

    There is no guarantee

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Wystąpił błąd w tym gadżecie.