poniedziałek, 12 września 2011

11.09

Dość dużymi krokami nadchodzi jesień, więc muszę jak najszybciej łapać ostatnie ciepłe promienie słońca i fotografować i fotografowac letnie outfity ;))
Za sobą mam szalony weekend! Warszawa-Kraków i wesele- dom rodzinny ;)

Teraz mam dla was zdjęcia 'na sianie'. A co, wszyscy mają to ja tez ;D  Szorty z Wlanglera, w kolorze bordowym, który ponoć ma być hitem jesieni. Mi już się bardzo podoba ;) I bluzka full flower z TopShopu. Do tego Pauuulina! Świetnie się bawiłyśmy!



















Fot. Aga Bugaj

Patrycja:
szorty: Wrangler (SH)
bluzka: TOPSHOP (SH)
okulary: H&M

Paulina:
sukienka: TOPSHOP
buty: Allegro



33 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia! Robią wrażenie! Wy również wyglądacie świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się połączenie siana (w sensie scenerii) i kwiecistych wzorów na waszych ubraniach ;: Masz śliczne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę jesienną zmianę wyglądu bloga:-) Fajnie, trzecie zdjęcie jest mega!!! ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne zdjęcia.! I super shorty.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są świetne! Szorty mega i rewelacyjna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękna sesja.Aż poczułam zapach siana.

    OdpowiedzUsuń
  7. lovely photos, looks like you had much of fun :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne zdjęcia. Napatrzeć się nie można!
    A Twój kolor włosów jest najnaj!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jesteś...a zdjęcia BOSKIE !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. matko genialna jestes ;d


    zapraszam do obserwowania mojego bloga;d

    http://mademoiselle-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę zdjęć! Wymarzyłam sobie podobne z tym, że w welonie a pogoda mi się skończyła :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Great pictures! You're very pretty and I love your hair!
    blackfashionbird.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś bardzo oryginalna, super zdjęcia, tętnią życiem:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje włosy wyglądają nieziemsko na tych zdjęciach;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zdjęcia, takie letnie... Hit czy nie, szorty są fantastyczne, zarówno fason, jak i kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdyby takie lato było cały czas jak tu na zdjęciach, eh eh.
    A zdjęcie bluzki mam tu http://wd6.photoblog.pl/np3/201109/AB/103364015.jpg tylko mi nie pasowało do serii.

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie pięknie!
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietne zdjecia! Kocham siano :P A tak apropos Forever 21 to moze w koncu dotra do Polski - coraz wiecej ich w Europie. Zapraszam ponownie na mojego bloga i przepraszam za brak polskich literek w komentarzu ale klawiatura odmawia mi posluszenstwa :/

    OdpowiedzUsuń
  19. GENIALNA SESJA!!FANTASTYCZNIE WYGLADACIE!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowne, cudowne zdjecia :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo pozytywne zdjęcia!jest kilka perełek, które szczególnie mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne zdjęcia tu prezentujesz :) ładny blog

    zachęcam do obserwowania mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Łaaał po prostu NIESAMOWITE zdjęcia!!!
    Świetnie się dobrałyście, Tobie zazdroszczę takiej fryzury!

    OdpowiedzUsuń
  24. jakie masz piękne piegi :) cudowne zdjęcia!

    www.seszenatmidnight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. masz ciekawą urodę, urocze piegi, rewelacyjne włosy, figurę.. i wyczucie stylu

    OdpowiedzUsuń

Wystąpił błąd w tym gadżecie.