niedziela, 21 sierpnia 2011

Praga skate trip !

Praga jest piękna! Świetny wypad. 2 noce pod namiotem przy skate parku mistic;] 
Ubrania nie są oczywiście zbyt wyszukane,ale o to chodziło, Dostałam rozkaz, że mogę spakowac się tylko do plecaka 'szkolnego';))  Prosto, bo nie chodziło tu o lans ;P Ale uwielbiam swoją chustkę w czaszki i naszyjnik który zrobił mi pan na straganach z pamiątkami z napisem "Patka" ;))

Chciałam także podziękować wam! 70osób obserwujących mojego bloga i ponad 70 was lubi mój profil na FB. Może to i mały sukces,ale ja się bardzo,bardzo ciesze !!




































28 komentarzy:

  1. Mmm . : )) Jakie widooki ♥ Bombovee zdjęęcie ; p

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia ; ) Zazdroszczęę wyjazduu ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne zdjęcia ;p to miasto jest genialne ;)
    oo jakie zaopatrzenie w słodycze ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. haha no niestety tak to juz jest z tymi lakierami ze wszystkie mi sie podobaja mimo ze sa minimalnie inne !:D

    swietne zdjecia
    dodalam juz do obserwowanych .:)
    licze na to samo

    fingerr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Grazie per il tuo commento a mio blog. Hai un blog molto ticco di foto carine. Baci Marcella

    OdpowiedzUsuń
  6. te nogi w akwarium sa przerazajace ;d to Twoje? bolalo?

    OdpowiedzUsuń
  7. dziewczyny pięknie wyglądacie :)!

    OdpowiedzUsuń
  8. też bardzo miło wspominam swój wypad do Pragi : D

    OdpowiedzUsuń
  9. ale super.; )Widzę że było fajnie.; )

    OdpowiedzUsuń
  10. no to może warto w przyszłości spróbować tych pływających skubaczy ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. beautiful , i like your blog, i will follow you <3

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne miasto! xx

    http://balletme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne zdjęcia,fajne te nogi w wodzie ;3
    Zapraszam do mnie : i-like-rain-x3.blogspot.com
    Dodałam się do obserwatorów - liczę na to samo. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za miły komentarz na moim blogu:) Masz świetne zdjęcia! Pozdrawiam!:*

    OdpowiedzUsuń
  15. I love skateparks. It reminds me the times when I used to skate. It looks like yesterday but It was 6 years ago... :)
    Beautiful pics <3

    OdpowiedzUsuń
  16. i recently took a trip myself. keep the photos a-comin!
    <3 theseunitedstatesofamericans.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. tez mam taki nasyzjnik ;d naprawde świetna pamiątka ;d
    zapraszma do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zdjęcia!;) pięknie wyglądacie!
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  19. zdjęcia biją taką pozytywną energią !:)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę, że wypad jak najbardziej udany. Nienawidzę spać pod namiotem, ale jak tak patrzę na wasze zdjęcia, to zdecydowanie z taką ekipą u boku,mogłabym nawet w nim zamieszkać ;]
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  21. też miałam okazję być w Pradze tego roku.Również jestem w niej zakochana. Fenomenalny naszyjnik <3
    Piękne zdjęcia,świetna ekipa !
    Pozdrawiam V.

    OdpowiedzUsuń
  22. Iovely pics... good pictures... check me out and give me your impression, I have a new post kisss http://leblogdelmmode.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wystąpił błąd w tym gadżecie.