środa, 31 sierpnia 2011

1.09

W końcu post! Problemów z internetem  ciąg dalszy. Zaczyna się wrzesień,czyli wielkie zamieszanie;)) Kilka dni w Warszawie,potem Kraków i znowu kochany dom. Dzisiaj dla młodszych rozpoczęcie roku, jak się z tym czujecie ? Szkoda chyba pięknego słońca?







Co do zdjęć, to jedna z moich ulubionych stylizacji ;) Efekt ostatniego kochania się w spódnicach 'za kolano' i mimo początkowej niechęci także w gumowych butach.




żakiet : H&M
spódnica: SH
bluzka: TOP SHOP
buty: no name
naszynik: Diva



A teraz bardzo,bardzo proszę was o głos na mnie  FunFashion ;*



31 komentarzy:

  1. Rewelacyjny kolor spódnicy!:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zwykle - niezwykłe zdobycze w sh, ale bez odpowiedniej modelki i dobrego fotografa nie byłoby widać ich blasku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowity żakiet.;) Ja nadal nie moge się przekonać do założenia takiej spódnicy . choć bardzo mi się podobaja.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny outfit :))
    Swietnz zakiet.
    Pozdrawiamy x

    www.mayaandsusannah.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnie zdjęcie jest cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten żakiet jest świetny! Bardzo ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam to samo z gumowymi butami.Jednak znalazłam odpowiednie i teraz je uwielbiam.
    Szczególnie podoba mi się Twój żakiet.

    OdpowiedzUsuń
  8. spodnica jest CUDOWNA! Wygladaszw niej oblednie! Bardzo mi sie podoba ze outfit ma taki retro styl, bardzo ci to pasuje.

    Closet Full Of Style

    OdpowiedzUsuń
  9. A i owszem, szkoda słońca i to bardzo. No ale jakoś trzeba żyć. Bardzo ciekawa stylizacja, mi również podobają się Twoje włosy i pieeegi. <3

    www.galaxymess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. nice look!!! :D


    http://modedecerisier.blogspot.com/

    http://modedecerisier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak kobieco, że naprawdę miło się patrzy :)

    sancewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Your blog too, I really like.
    (thaaaaaaank you :D)

    OdpowiedzUsuń
  13. Love the red and stripes combination!

    Fashiable

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie...i te włosy. Ach, brakuje mi moich rudych kosmyków:)

    OdpowiedzUsuń
  15. I am kindly asking you to please refrain from advertising your blog on my page. Thank You.

    OdpowiedzUsuń
  16. Aż zieje ogniem od tego posta. Kiedyś uwielbiałam takie ostre połączenia- zieleń i czerwień ale to już dawno temu. Teraz przyszła pora na coś spokojniejszego:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zieleni i czerwieni,też nie lubię nosić ;)) Strój składa sie tylko z bieli,czerni i czerwieni ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. dziękuję za komentarz!

    Bardzo lubię połączenia czerwieni z paskami, świetny ten strój :) w ogóle dodam do obserwowanych, sporo fajności tu widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Thank you, your blog is great too! That red skirt is beautiful!

    http://goldielondon.blogspot.com/2011/09/lovely-florence-returns.html

    OdpowiedzUsuń
  20. czy to nie ta słynna lejąca się marynarka?szkoda, że przegapiłam ją jak była w sklepach, jakos przyznam, ze nawet jej nie zauważyłam z H&M a później jak już zniknęła, zaczęła mi się podobać;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie,to nie ta lejąca. Ale wiem o której mówisz. Też ja przegapiłam i też ją chciałam. To jest jej zamiennik, także fajny ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. ja ciągle szukam na allegro właśnie tej, w sklepach nic nie ma podobnego, a japan style się boję, może jeszcze się uda;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Red is my favorite color and you look really good in reds ;)

    xx from London

    OdpowiedzUsuń
  24. super outfit : )
    zapraszam do mnie ; p
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń

Wystąpił błąd w tym gadżecie.