sobota, 2 lipca 2011

2.07




sukienka: SH (River Island)
naszyjnik: NY


31 komentarzy:

  1. piekna kiecka, powiedz mi jak w czym obrobiono twe fotki ???

    OdpowiedzUsuń
  2. gorgeous!! love the effect you put on the images!

    XO Sahra
    EffortlessCool

    OdpowiedzUsuń
  3. Foty cudne. W jakim programie przerobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana podeslij mi instrukcje na zamorskaaa@gmail.com krok po kroku w wolnej chwili :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gimp 2 ;) Prosty i obsłudze i drmowy program ;)

    aaagata już wysyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za komentarz: )

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny lubicie nowy zapach Beyonce Heat Rush ? Jeśli tak ,to stajecie przed możliwością zgarnięcia 15 ml butelki tego cudownego zapachu.

    Chcecie wiedzieć więcej wejdźcie na :

    http://bmagazyn.blogspot.com/2011/07/zgarnij-perfumy-beyonce-heat-rush.html


    Zapraszam wszystkich!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wygląda ten efekt!! :))) Super spódnica <3

    OdpowiedzUsuń
  9. wow ziezle. jak zrobiłaś taki motyw na zdęciu?

    OdpowiedzUsuń
  10. Nakładasz warstwy i w 2 warstwie zmniejszasz przezroczystość ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. dziekuje ;)
    bardzo uwielbiam tez motyw ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach to jeszcze większa rewelka!!!

    Co to LB to spoko :D Teraz każdy tam może założyć konto, ale to już wiesz :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Very beautiful! so dreamy and mysterious!

    OdpowiedzUsuń
  14. Heeey :) your blog is awesome ;))) love it!!!
    follow you because your pictures are so pretty ♥

    www.luvafashion.blogspot.com

    greets from germany !

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Świetne zdjęcia!!! No i ten tatuaż nie wiem jak mogłam go wcześniej nie zauważyć ;)

    www.dutyofstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. I love this look, and the way you edited the pictures is awesome!
    Thanks for visiting!

    xoxo Sootjeelina <3

    OdpowiedzUsuń
  17. aaaa, to ja ja ja ! Do mnie pisałaś na maxmodels, dopiero teraz się zorientowałam po zdjęciu głównym :D
    możemy właśnie tak robić zdjęcia sobie nawzajem, jesli taki układ Ci pasuje :)
    buźka!

    OdpowiedzUsuń
  18. wow these are gorgeous photos!! Well done for creating editorial like shots- love the dress too!
    Come follow my blog hun :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wyglądasz;]
    zapraszam do nie;*

    OdpowiedzUsuń
  21. http://raroika.blogspot.com/

    Zapraszam do moich konkursów, które są w lewym pasku mojego bloga.
    Dodaj do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Heeey :)))
    how are you ??

    LOVE THIS POST ♥

    what do you think about my new layout ?
    Greets from germany

    www.luvafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się podoba ta kiecka ;)
    Zapraszam na www.katsuumi.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna sukienka zazdroszczę!
    Będę tu często zaglądać:)

    Zapraszam do mnie,
    www.muaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobry pomysł na zdjęcia, kosmos! :))

    Zapraszam do mnie,
    www.diane-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wystąpił błąd w tym gadżecie.