niedziela, 19 czerwca 2011

Vans x Hellz Bellz 2011


Jestem w szoku! Nowa kolekcja deskorolkowej marki Vans powstała w współpracy z Hellz Bellz. Zupełnie odbiega od tradycyjnych modeli. Dominują ciemne barwy, metalowe dżety ,a nawet brokat. Kolekcja jest dość intrygująca, ale mi osobiście podobają sie tylko dwa modele.






Reszta mnie nie zachwyca.





Mimo to takie eksperymenty podobają mi się. Czekam na jeszcze ! ;)



                                                                                      
Hellz X Vans from HELLZ on Vimeo.

4 komentarze:

  1. Mnie średnio się one widzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci bardzo :***

    A mi się podobają, z pewnością bym coś szalonego dla siebie wybrała :))) I zdjęcia są inspirujące <3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog,


    kocham firme Vans <3

    OdpowiedzUsuń

Wystąpił błąd w tym gadżecie.