sobota, 25 czerwca 2011

25.06

Dzisiaj pogoda płata mi figle. Wstaje rano, leje, zimno. Musiałam wyjść ,więc ubrałam grubą bluzę, kurtę przeciw deszczową, i gumowce! Wychodzę z domu ,już w tramwaju, patrze a tu wszyscy ludzie sandałki, słońce świeci. Generalnie wpadka ;p Gorąco było mi strasznie. Przychodze do domu po kilku godzinach i nagle deszcz sie zarwał. Achhh.. 
A propos dzisiejszego dnia, znaleziony wisiorek wczoraj w Accesorize , przyznam ,że mnie zaintrygował ;p



























Ale czeka mnie dziś jeszcze koncert Kelis !



11 komentarzy:

  1. That boot necklace is so cute! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny naszyjnik ;) Kupiłaś ?

    Podoba mi się twój blog , więc jeśli chcesz to możemy poobserwać się nawzajem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie,nie kupiłam;p kalosz to już przesada ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey, I follow now your amazig blog!! Hope you follow me back...:) Mela xx

    http://melamusings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ten naszyjnik - trzeba było kupić, może byłby talizmanem na złą pogodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Heh, świetny jest - czego to ludzie nie wymyślą :)) I ta urocza kokardka :))

    OdpowiedzUsuń
  7. kalosz ekstra ale.. tez bym nie kupila :D

    fajny blog, dodaję do obs

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam to samo. Przebierałam się 2 razy, bo ubieram się- spodnie eleganckie, buty na koturnie, body i sweterek, bo zimno, ale świeci słońce, za chwilę lodowato, leje jak nie wiem co to ubieram jeansy i kalosze. Za chwilę znowu przebieram się w to co miałam na początku bo jest cieplej i nie pada... MASAKRA!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog- dodałam do obserwowanych i czekam na nowe posty ! :)

    OdpowiedzUsuń

Wystąpił błąd w tym gadżecie.